Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)
Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)
Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)
Audiobook1 hour

Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)

Rating: 0 out of 5 stars

()

About this audiobook

Wisteria Lodge (Wisteria Lodge) erschien erstmals im August 1908 im Collier's Weekly und im August und September desselben Jahres im Strand Magazine. Ein aufgeregter Mann kommt zu Holmes in die Baker Street 221 b und erzählt, dass er die letzte Nacht bei einem flüchtigen Bekannten verbracht habe. Als er am nächsten Morgen aufgestanden sei, wäre das Haus, das Wisteria Lodge genannt wird, wie ausgestorben gewesen. Noch bevor er dies berichtet, erscheint schon ein Scotland Yard-Inspektor, der ihn wegen des Mordes an dem verschwundenen Hausbesitzer festnehmen will. Doch Holmes ist von seiner Schuld nicht überzeugt und erkennt bald Zusammenhänge mit einem geflohenen ehemaligen südamerikanischen Gewaltherrscher.
LanguageDeutsch
Release dateOct 26, 2020
ISBN9783991154549
Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)
Author

Arthur Conan Doyle

Arthur Conan Doyle was a British writer and physician. He is the creator of the Sherlock Holmes character, writing his debut appearance in A Study in Scarlet. Doyle wrote notable books in the fantasy and science fiction genres, as well as plays, romances, poetry, non-fiction, and historical novels.

Related to Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)

Related audiobooks

Classics For You

View More

Related articles

Reviews for Wisteria Lodge - Ein Sherlock Holmes Abenteuer (Ungekürzt)

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words